Deutsche Bank, üçüncü çeyrek satış ivmesi nedeniyle Burberry ve LVMH’yi yükseltti
Investing.com — Deutsche Bank, Avrupa lüks hisse senetlerinin üçüncü çeyrekte satışlarda ardışık iyileşme göstermesi üzerine Burberry Group ve LVMH’yi yükseltti.
Burberry, “tut” notundan “al” notuna yükseltildi. Şirketin hedef fiyatı 1200p’den 1500p’ye çıkarıldı. LVMH de “tut” notundan “al” notuna yükseltildi. Hedef fiyatı ise 520 avrodan 635 avroya yükseltildi.
Richemont “tut” notunu korudu. Hedef fiyatı ise 145 İsviçre Frangı’ndan 170 İsviçre Frangı’na yükseltildi.
Hermes “al” notunu korudu. Ancak hedef fiyatı 2450 avrodan 2420 avroya hafifçe düşürüldü.
Kering “tut” notunda kaldı. Hedef fiyatı 168 avrodan 290 avroya yükseltildi. Ermenegildo Zegna Group “al” notunu korudu. Hedef fiyatı 9 dolardan 12 dolara yükseltildi.
Aracı kurum, yatırımcı duyarlılığının, sabit döviz kuru satış büyümesindeki ardışık iyileşmenin ardından üçüncü çeyrekte hızla değiştiğini belirtti.
Deutsche Bank, sektörün hala toparlanmanın erken aşamalarında olduğunu söyledi. Çin’de herhangi bir iyileşme kanıtı, daha fazla kazancı destekleyebilir.
Banka ayrıca, dördüncü çeyrek satışlarının ABD’deki daha zorlu karşılaştırmalar nedeniyle dalgalanma gösterebileceğini ekledi. Ancak herhangi bir endişe, yatırım fırsatları olarak görülmelidir.
Aracı kurum, yatırımcıların 2026’da Çin’deki toparlanmanın yönlendirdiği ardışık satış iyileşmesine odaklandığını belirtti.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.


